1. Generelle oplysninger
MyCoffee ApS (Herefter kaldet Mycoffee)
CVR-nummer: 44241595
Industrivej 12
7430 Ikast
Mail: hej@mycoffee.dk
2. Ordrebekræftelse
Når du modtager ordrebekræftelsen, bedes du kontrollere, at den er i overensstemmelse med din bestilling. Opdager du fejl eller har ændringer til din ordre bedes du kontakte os på hej@mycoffee.dk
3. Betaling
Biokapslen modtager alle betalingskort via Nets.
Vi har sikret vores webshop med SSL-kryptering, som sikrer, at de informationer er i sikkerhed. Det samlede beløb trækkes først, når varerne afsendes fra vores lager.
Vi tager ikke kortgebyrer og betaling trækkes først, idet varernes/dit medlemskabs levering afsendes.
Alle priser er i danske kroner og inkl. moms og andre afgifter.
4. Levering
Alle pakker til private afsendes med DAO365 og leveres normalt indenfor 1-2 arbejdsdage. Der kan dog være længere leveringstid i forbindelse med tilbudskampagner, helligdage og lignende. I tilfælde af at DAO365 ikke kan omdele til privatadressen grundet særlige omstændigheder vil den blive omdelt til pakkeshop. DAO365 er i besiddelse af nøglerne til 99% af landets opgange.
Mycoffee sender alle ordrer over 299 fragtfrit.
Til erhverv tilbyder vi fragt med GLS, forventede leveringtid er 1-3 hverdage.
5. Betaling
Betaling for levering trækkes på dit betalingskort samme dag som afsendelse finder sted.
Kvittering for hvert køb via betalingskort fremsendes pr. email. Ellers kan der altid via din konto på Mycoffee opnås adgang til ordrehistorik, og kvitteringer, se mere på din konto. Hvis betaling ikke sker senest ved forfald, opkræves et gebyr for hver rykkerskrivelse efter gældende lov. Ved en for sen betaling forbeholder MyCoffee sig ret til at pålægge morarenter i henhold til renteloven §5, stk.
6. Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi har lavet aftalen. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra aftaledagen til at give os besked om, at du vil fortryde. Du kan sende en mail til hej@mycoffee.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i betingelserne.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Nægtes modtagelsen af pakken eller afhentes denne ikke vil du blive opkrævet den fulde forsendelsesudgift samt udgifter forbundet med returneringen.
Hvis du har accepteret modtagelse af varen skal du sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Varen sendes retur til:
MyCoffee ApS
Industrivej 12
7430 Ikast
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten jf. Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 5 og 5:
- Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
- Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,
Du mister derfor din fortrydelsesret, hvis; Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.
Ved eventuel returnering bærer du ansvaret for, at varerne er pakket forsvarligt ind, du bærer yderligere risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Samt de omkostninger, der er forbundet med returneringen.
7. Tilbagebetaling
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.
Har du givet dit samtykke til, at leveringen kan gå i gang og vi således kan levere produktet, og ønsker du alligevel at fortryde, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for den del der allerede er leveret. Som dækker fragtomkostningerne af din ordre. Dette udgør 34 kr.
Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet
8. Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte hej@mycoffee.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
9. Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos MyCoffee ApS og opbevares i løbende kundeforhold. Når medlemskabet stopper og alle udeståender er afviklet, opbevarer vi oplysningerne i yderligere 5 år i henhold til bogføringslovens regler. Derefter slettes oplysningerne. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på biokapslen.dk er Ejer Frederik Korff Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: hej@mycoffee.dk
10. Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Mycoffee ApS
Industrivej 12
7430 Ikast
E-mail: hej@mycoffee.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
Bestilt den: | Modtaget den: |
Forbrugerens navn: | Forbrugerens adresse: |
Forbrugerens underskrift: | Dato: |
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 29.11.2023