Mycoffee.dk ApS
Baldersvej 10
8850 Bjerringbro
TLF: +45 71 99 53 70
CVR: 41058323

Generelt

Det koster 24 kr for en prøvepakke med 25 kapsler i.  Efter 14 dage kan du herefter bestille 60 kapsler og du vælger selv hvor tit du vil have de 60 kapsler som koster 149 kr fragtfrit. På den måde har du masser af tid til at smage vores kaffe inden du beslutter dig for om du vil fortsætte dit medlemsskab. Du kan vælge imellem hver 2 uge, 4 uge, 6 uge eller hver 8 uge.  Medlemskabet kan altid opsiges også inden for de 14 dage hvor du prøve smager vores kapsler.
Da det er et medlemsskab, så er du ikke tvunget til at bestille de 60 kapsler. Du bestemmer selv om du vælger at bestille de 60 kapsler for 149 kr. Hvis du ikke bestiller kapslerne, vil du ikke kunne få dine penge refunderet, og du kan heller ikke få ekstra kasser med kaffe tilsendt.

Disse vilkår og betingelser for brug gælder for aftaler mellem Mycoffee.dk ApS og én fysisk person (herefter “Brugeren”) vedrørende Tjenesten. Kun personer, der er 18 år eller ældre og bor i Danmark, kan indgå en aftale med Mycoffee.dk ApS vedrørende Tjenesten.

Disse Betingelser udgør samlet den aftale, der er gældende mellem Brugeren og Mycoffee.dk ApS.

For at få adgang til Tjenesten, skal Brugeren læse og acceptere handelsbetingelserne.

Ydelsens omfang

Tjenesten giver Brugeren adgang til Mycoffee.dk ApS’s tjenester bestemt ved bestilling.

Adgang til tjenesten

Brugeren skal for at få adgang til Tjenesten registrere en brugerkonto på portalen.

Registrering og brugeradgang

Brugeren er ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på registreringstidspunktet. Ved registrering må Brugeren kun give oplysninger vedrørende egne betalings- og kreditkort.

Ved registrering skal Brugeren angive et brugernavn og et password (herefter “Login Oplysninger”). Brugerens Login Oplysninger er personlige og må ikke bruges af andre med mindre andet er anført på produktet.

Brugeren skal opbevare Login Oplysningerne på et sikkert sted, således at andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Brugeren er ansvarlig for al brug af sin brugerkonto.

Hvis Brugeren får mistanke om ulovlig brug af Brugerens Login Oplysninger, skal Brugeren omgående underrette Mycoffee.dk ApS samt ændre sit password.

Gebyrer og Betaling

Gebyrer for brug af Tjenesten skal betales i henhold til den til enhver tid gældende prisliste, der er tilgængelig på hjemmesiden.

Betaling for medlemsskab sker forud for hver kaffeperiode

Brugeren skal udføre betalingen for medlemsskab via de af Mycoffee.dk ApS tilbudte betalingsmidler på hjemmesiden. Brugeren forpligter sig til at underskrive de nødvendige dokumenter, og til ved hver betalingsdato at have tilstrækkelige midler til betaling tilgængelige via det valgte betalingsmiddel.

Tilpasninger og ændringer

Mycoffee.dk ApS forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for Tjenesten. Ændringen skal meddeles til Brugeren senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er Brugeren berettiget til at opsige medlemsskab med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis Brugeren ikke opsiger medlemsskab før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenbar fordel for Brugeren, gælder med det samme uden opsigelsesret for Brugeren.

Opsigelse af medlemsskab

Opsigelse af Tjenesten kan ske ved udgang af betalings-perioden på 1 måned fra seneste betaling. For at være sikker på at du når at smage vores lækre kaffe, så kan du først opsige dit medlemsskab, efter de første 5 dage. Du kan opsige dit medlemsskab ved at logge ind på din bruger, og gå under medlemsskab.

Betaling

Mycoffee.dk ApS modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron, Maestro samt mobilpay.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Mycoffee.dk ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage.

Mycoffee.dk ApS afsender varer med følgende: DAO – Direkte, DAO – Pakkeshop

Fragten er altid gratis.

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail hay@mycoffee.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Mycoffee.dk ApS at vurdere varens stand.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Mycoffee.dk ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Mycoffee.dk ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Mycoffee.dk ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Mycoffee.dk ApS er: Mycoffee.dk ApS

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Mycoffee.dk ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til hay@mycoffee.dk.

Cookies
På https://mycoffee.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://mycoffee.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Mycoffee.dk ApS’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning: https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Medlemsvilkår

Aftalens indgåelse
Ændringer i navn, adresse, e-mail eller betalingsoplysninger skal ske skriftligt til  hay@mycoffee.dk. Du vil modtage en kvittering for din medlemssaftale via e-mail.

Det er kun muligt at købe én prøvepakke pr. hustand/person.

Mycoffee.dk ApS stiller et medlemsskab baseret online tjeneste til rådighed på https://mycoffee.dk. Medlemsskabet kan altid opsiges, og er uden binding.
Vilkårene er gældende mellem den enkelte bruger og Mycoffee.dk ApS.

Det koster 24 kr for en prøvepakke med 25 kapsler i. På den måde har du masser af tid til at smage vores kaffe inden du beslutter dig for om du vil fortsætte dit medlemsskab. Efter 14 dage koster det 149 kr hver 4 uge og du kan herefter bestille 60 kapsler med fri fragt. Medlemskabet kan altid opsiges.

Medlemsperiode og opsigelse
Aftalen er gældende fra den dag, hvor du indgår medlemsaftalen, og fortsætter til du opsiger medlemsskab, eller ved manglende betaling. Medlemsskabet kan opsiges når du ønsker det, med øjeblikkelig virkning, du binder dig ikke for noget ved MyCoffee.dk. Opsigelse skal ske via din egen konto side via vores website eller skriftligt til MyCoffee.dk på hay@mycoffee.dk.

Da du ved køb af prøvepakke opretter medlemsskab, som bliver taget i brug med det samme, så frafalder fortrydelsesretten på abonnement.

Betaling
Pakker afsendes via DAO. Kvittering for hvert køb via betalingskort kan altid findes via din konto på MyCoffee.dk. Modtages betaling for medlemsskab ikke, kan MyCoffee.dk uden varsel ophæve medlemsaftalen.

Ændring af betalingsoplysninger på medlemsskab
Såfremt du får nyt betalingskort eller du under andre omstændigheder ændrer betalingsoplysninger, er det vigtigt at du går ind på deres profil og ændre dine oplysninger. Hvis du ikke ændrer dine oplysninger, vil MyCoffee.dk ikke have mulighed for, at trække betaling for din ordre, og du vil dermed ingen varer modtage. Hvis du er i tvivl er du meget velkommen til, at kontakte os på hay@mycoffee.dk. Alternativt kan du slette dit medlemsskab og oprette et nyt med de korrekte kortdata.

Misligholdelse
Hvis du misligholder din medlemsaftale eller medlemsbetingelserne, er MyCoffee.dk berettiget til at ophæve dit medlemsskab uden varsel.

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: hay@mycoffee.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.