Medlem hos MyCoffee
Spar op til 50% på din første pakke
MyCoffee leverer økologiske og plantebaserede Nespresso® kompatible kaspler.
I vores sortiment finder du hele 6 forskellige varianter, som du frit kan blande mellem. Medlemskabet er selvfølgelig uden binding.
Vi har sørget for, at du kan prøve vores kaffe til en rigtig god pris. Køber du vores største pakke, så betaler du kun 1,27 kr. pr. kapsel.
Det er nemt, fleksibelt og lækkert.
3 forskellige størrelser – 6 slags kaffe
Uanset om du foretrækker din kaffe stærk eller koffeinfri, så har vi en variant til dig. Du vælger mellem 60, 120 eller 180 kapsler pr. pakke, og du kan altid op- eller nedgradere din pakke.
Fra plantagen til din kop
Vi arbejder hver dag på at gøre MyCoffee til en klub, som vi selv gerne vil være medlem af. Det indebærer ikke kun at tilbyde en masse gode medlemsfordele. Vi skal også levere et produkt med gode værdier og af høj kvalitet. Dette opnår vi ved at påvirke alle de led i processen, som vi har indflydelse på.
Vores kaffe er økologisk dyrket og kommer i en bionedbrydelig kapsel lavet af sukkerrør. Vi sender ud i en æske af genbrugspap med tilhørende pose af certificeret økologisk bomuld. Vi stiller samtidig krav til levering og har valgt et fragtfirma, som arbejder med ISO-certificeringer. Læs mere om vores bæredygtighedspolitik eller se vores video.
Ofte stillede spørgsmål
Vi har samlet en række af de mest hyppige spørgsmål. Hvis du ikke kan finde svar på det, som du søger, så er du altid velkommen til at kontakte os. Ring på tlf. (+45) 60 51 82 46 alle hverdage mellem kl. 09 og 12 eller skriv en email til hay@mycoffee.dk
Hvad koster et abonnement hos MyCoffee?
Det afhænger af den størrelse pakke du vælger. En pakke med 60 kapsler koster 169 kr. pr. leverance inkl. fragt. En pakke med 120 kapsler koster 318 kr., mens en pakke med 180 kapsler koster 467 kr.
Kan jeg opsige mit abonnement når som helst?
Ja. Og du kan opsige fra dag til dag. Du opsiger medlemskabet på din egen side “Min konto”, hvor du finder dit abonnement, og klikker på administrer.
Kan jeg købe kaffe uden abonnement?
Ja, det kan du gøre i vores shop. Du skal dog være opmærksom på, at prisen uden medlemskab er til 40% højere.
Hvor ofte kan jeg få kaffe tilsendt?
Du kan vælge mellem 2, 4, 6 og 8 uger mellem hver leverance. Og du kan altid fremrykke eller udskyde næste levering på din egen side “Min konto” – ligesom du kan skifte pakkestørrelse og periode lige så ofte du vil. Det er derfor vi kalder det Danmarks måske mest fleksible kaffekapsel abonnement.
Hvordan skiller jeg mig af med mine brugte kapsler?
Kapslerne er ikke lavet af plast, og skal derfor ikke sorteres med andet plastaffald eller lignede.
Kapslerne er lavet af bionedbrydelig bioplast og er komposterbar under de rette forudsætninger. Det betyder at det kræver en høj og konstant varme.
Vi anbefaler, at kapslerne sorteres sammen med alt andet husholdningsaffald. På den måde indgår de i fjernvarmeforsyningen som en grøn energikilde, da der ikke er brugt fossile brændstoffer ved produktionen.
Er MyCoffee 100% bæredygtigt?
Nej. Og det er der ingen der er. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Men vi gør alt hvad vi kan for at påvirke alle de led i processen, som vi selv kan styre, i en bæredygtig retning. Du kan læse om alle vores tiltag her
Er der nogen medlemsfordele?
Kaffekapsel abonnement er i sig selv en fordel, da du får kaffen op til 40% billigere end hvis du køber den i shoppen uden abonnement. Derudover arbejder vi på forskellige medlemsrabatter i takt med at vi udvider sortimentet i vores shop. Hold derfor øje med siden.